Lauren Hill a jej sen

Možno to znie tak trochu v americkom štýle, ale 19 ročná Lauren Hill dokázala veľkú lásku k životu, napriek tomu, že pred rokom jej lekári diagnostikovali konečné štádium rakoviny mozgu.

Lauren snívala o tom, že raz si bude môcť zahrať za svoj univerzitný basketbalový tím.

Sen sa jej splnil.

Lauren Hill pre televíznu stanicu Blaze povedala aj tieto slová: Vždy si ľudia kladú tú otázku, keď im zistia konečnú diagnózu: Prečo ja? Prečo moja sestra? Alebo prečo ktokoľvek iný? Spomínam si, že keď som si ja položila túto otázku, dospela som k presvedčeniu, že nezáleží na tom ,,prečo“. Stalo sa to takto. A myslím, že som dokázala akceptovať môj životný údel.“

Lauren v januári sľúbila Bohu, že zvyšok svojho života zasvätí tomu, že bude ,,hovoriť za deti, ktoré nemôžu hovoriť“. Teda deti z diagnózou DPIG, ktoré strácajú hlas.

Lauren chce teda bojovať za iných, a tak si uľahčiť svoj vlastný životný údel.

Zdroj: Blaze – http://www.theblaze.com/stories/2014/11/06/terminally-ill-basketball-player-lauren-hills-description-of-her-lifes-purpose-may-make-you-a-little-weepy-eyed/

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in SPOLOČNOSŤ and tagged . Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

