91 percentný konzervatívec

Táto kalkulačka vás ,,odhalí“. Ste konzervatívec, alebo liberál? Klikať som začal so371px-Gentleman_von_hinten skalopevným odhodlaním dosiahnuť 100%. Nepodarilo sa. To by som musel do kalkulačky klamať.

12 otázok, krát 6 možností odpovede na danú otázku. Klasika. Myslím tie otázky.

A tak som sa dozvedel, že:

  • mám radšej psov ako mačky,
  • domnievam sa, že deti by mali rešpektovať autoritu,
  • som presvedčený, že sebakontrola je dôležitejšia ako zviditeľnovanie sa,
  • nešaliem za medzinárodnou kuchyňou,
  • V New Yorku by som radšej navštívil Times Square ako Metropolitan Museum.

Biednych 91 percent. Niekde som to musel pobabrať. Asi s tým stolom. Pýtali sa, či mám poriadok na stole. Odpoveď bola taká tá pravo-ľavá, alebo stredo-okrajová.

Taká tá slovensko-prezidentská.

KALKULAČKA V ANGLIČTINE

Foto: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gentleman_von_hinten.jpg?uselang=cs

Citovaný zdroj: http://science.time.com/2014/01/09/can-time-predict-your-politics/

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in SPOLOČNOSŤ. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

