Ja, a sám?

Tento skutočný príbeh sa odohral kdesi na juhoamerických cestách. Stopár zastaví vodiča kamiónu a poprosí ho, aby ho kus cesty zviezol. Po chvíľke spoločnej jazdy si stopár uvedomí, že ten vodič vlastne cestuje rozľahlou pampou sám, a tak sa ho spýta: ,,A vám to neprekáža, cestovať sám v týchto končinách?

Vodič sa na okamih zarazí, usmeje a odpovie: ,,Sám? Ja nikdy nie som sám, vždy je so mnou Boh!“

LONELY

Pre zmenu sa zarazí pocestný, očividne sa ho to poriadne dotklo, ako keď zatne do živého.

,,Zastavte, prosím, chcem vystúpiť!“

,,Ale prečo, čo sa stalo, prečo ste si to rozmysleli“?

,,Viete, ja som bol doteraz kňazom v neďalekej dedine a dnes som sa rozhodol ujsť so svojej farnosti. Cítil som sa tam tak veľmi sám. Musím sa vrátiť!“

LONEYL BOY
Ilustračné foto:

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ruta_Nacional_149,_en_Iglesia,_San_Juan.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:E8204-Tamchy-lonely-tree.jpg

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lonely_boy.jpg

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in OPUS DEI. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

