Veď aj ja som Žid!

Decká na ulici sa hrali takú hru. Hádajúcemu určia nejakú osobu, alebo predmet, a ten sa má potom otázkami dopracovať k tomu, kým alebo čím vlastne je. Teda ,,Hádaj, kto si, hádaj čo si“. Predstavivosť nemala konca kraja. Od prezidentov, cez zametačov ulíc, celebrity, až po bežné každodenné predmety. Na Jánovi sa dohodli, že bude žid. Určite to bude pre neho dobrá hádanka, lebo je. Potom sa zháčili, že by to vraj mohlo byť také rasistické. Idúc okolo, len tak precedil pomedzi zuby. No a čo, prečo nie, veď aj ja som Žid!

Vlastne sú to celkom jednoduché počty, ako to možno vidieť aj  v tomto krátkom videu. 

,,Milujem Židov, lebo som šialene zaľúbený do Ježiša Krista, ktorý ,,je“ Žid. Nehovorím ,,bol“ Žid, ale ,,je“. Iesus Christus heri et hodie ipse et in saecula! – Ježiš Kristus je ten istý včera i dnes a naveky!“

Sme adoptívni bratia Ježiša Krista. Pridajme k tomu ešte Jeho Matku, ktorá je aj naša Matka. A výsledok tejto ľahkej matematickej úlohy je úplne jasný. Rasizmus je blbosť. Je len jedna rasa, rasa Božích detí.

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in VIERA. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

