Pozvi celebritu na večeru a..

Mať tú možnosť, stretnúť sa s akýmkoľvek známym človekom, alebo typickýmMEAL predstaviteľom spoločenskej vrstvy, pozvať ho na večeru, hodiť kus neformálnej reči. Môcť mu položiť akúkoľvek otázku, mať príležitosť vyjadriť mu obdiv. Poďakovať sa mu, kultúrnym spôsobom mu vyjadriť kritický postoj. Nie ako v Pošte pre tebe – pre kamery, ale v separé dobrej reštaurácie.

Koho by ste pozvali v piatok na večeru, čo by ste sa ho opýtali, čo by ste mu povedali?

Niekoľko osobných tipov:

Maturanta. Asi by som sa vyhol tomu, čo ho čaká na budúci týždeň, nerýpal by som, čo všetko nestihol. Rád by som si od neho vypočul, čo nového v anglosaskej muzike, koľko filmov nominovaných na Oscara už stihol absolvovať.

Meteorológa Iľka. Povedal by som mu, že napriek všetkému, sa podľa tých predpovedí predsa len dá zorientovať. Počas svojej cykloturistickej kariéry, na trase 14 tisíc kilometrov, som zmokol len trikrát. Poďakoval by som sa.

Moderátorku Brychtovú. Spýtal by som sa, koľko percent pozvaných hostí v Pošte pre teba tie emócie naozaj prežíva, a koľkí ich len hrajú. Poďakoval by som sa jej za výborný profesionálny výkon a nadštandardné človečenstvo.

Víťaza hviezdnej roty v Superstar. Poprosil by som ho, nech sa trochu nad tým všetkým zamyslí, nech nepodhadzuje svorke svoju ľudskú dôstojnosť.

F. Mikloška. Priznal by som sa mu, že mu v mnohých veciach nerozumiem, a nechal by som si ich povysvetľovať. Reštauráciu by som vybral aj podľa toho, kedy majú záverečnú.

Premiéra Fica. Bol by som zvedavý, kde zohnal taký skvelý spindoctoringový tým, ktorý dokáže predať aj mačky vo vreci, a obyvateľstvo ich veselo kupuje.

Lionela Messiho. Spýtal by som sa ho, ako dokáže aj po tom najhviezdnejšom góle zachovať futbalové dekórum. Nesaltuje, nešaškuje, nerobí zo seba opičáka.

Svoju manželku. Spýtal by som sa, ako to mohla po všetky tie roky so mnou vydržať ( a hneď by som sa jej aj poďakoval).

Koho by ste pozvali na večeru vy, a o čom by ste viedli rozhovor?

(článok publikovaný na blog sme)

Ilustračné foto: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Le_petit_restaurant_-_Hot_Stone_Dinner_(2889209212).jpg

 

 

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in SPOLOČNOSŤ. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

