Svedectvo Molly Bowmanovej

Študentka na univerzite v Berkeley, Molly Bowmanová, rozpráva o svojich prvých zážitkoch na univerzitnej pôde, a ako úprimnosťou a otvorenosťou dokázala prelomiť bariéru pohanského prostredia. ,,Spomínam si na myšlienku svätého Josemaríu, ktorý hovoril, že kdekoľvek sa človek nachádza, čokoľvek robí, vždy je tam z nejakého dôvodu, pre nejakú príčinu. Boh ho umiestnil práve na to miesto, a človek má za povinnosť zistiť, aký je ten dôvod. Keď som prišla na univerzitu, bola som veľmi nervózna z toho, ako moje presvedčenie, moja viera, moja morálka, budú môcť fungovať na celom tom bláznivom Berkeley. Pritom som chcela spoznávať nových ľudí, nájsť si nových priateľov, ale ako im dokážem dať najavo, že ja chcem žiť takýmto štýlom? Ako im dám najavo svoje presvedčenie, veď si budú myslieť, že som blázon? Potom som si uvedomila, že najlepšou cestou bude, keď so svojimi kolegami, s dievčatami na internáte, budem priamo a otvorene žiť svoje presvedčenie, a vôbec sa za to nebudem ospravedlňovať.“ Pokračovanie videa v angličtine so španielskymi titulkami:

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in OPUS DEI. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

