Prečo sa búria pohania..

Tento spôsob leta na blogosfére nemožno nijako onálepkovať ako uhorková sezóna. V roku 2012 sa letná uhorková sezóna nekonala, aspoň pre Cirkev to možno použiť ako platné tvrdenie. Obama už od začiatku roka tlčie americkú Cirkev, v kúrii šarapatí komorník, v Nemecku sa objavujú karikatúry pápeža toho najnechutnejšieho zrna,  na Slovensku sa  húfy nekatolíkov a iných  zastrájajú,  že ,,vystúpia“ z Katolíckej Cirkvi, ak táto nebude transparentnejšia a demokratickejšia.

Je dobré vedieť, pripomenúť si, že táto Cirkev stojí na skale, ktorú ani brány pekelné nepremôžu. Ale niekedy je dobré tiež zopakovať si starý dobrý Žalm číslo 2.

Žalm 2

Prečo sa búria pohania? Prečo národy snujú plány daromné?

Povstávajú pozemskí králi a vladári sa spolčujú proti Pánovi a proti jeho pomazanému: 

“Rozbime ich okovy a ich, jarmo zhoďme zo seba!”

Ten, čo na nebesiach prebýva, sa im vysmieva; Pán ich privedie na posmech. 

Raz na nich rozhorčene zavolá a svojím hnevom ich vydesí: 

“Veď ja som ustanovil svojho kráľa na svojom svätom vrchu Sione!”

Zvestujem Pánovo rozhodnutie: Pán mi povedal: “Ty si môj syn. Ja som ťa dnes splodil. 

Žiadaj si odo mňa a dám ti do dedičstva národy a do vlastníctva celú zem. 

Budeš nad nimi panovať žezlom železným a rozbiješ ich jak hrnce hlinené.” 

A teraz, králi, pochopte; dajte si povedať, pozemskí vladári. 

V bázni slúžte Pánovi a s chvením sa mu klaňajte. 

Podvoľte sa zákonu: žeby sa nerozhneval a vy by ste zahynuli na ceste, lebo sa rýchlo rozhorčí. Šťastní sú všetci, čo sa spoliehajú na neho.

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in VIERA. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

