Kohabitačný sľub

,,A tak, Chat a Jamie, rozhodli ste sa pre sľub kohabitácie. Takže Chat, mohol by si teraz poctiť svoju partnerku tým, že sa jej pozrieš do očí, pozbieraš v sebe každý kúsok  pravdy a budeš opakovať za mnou: ,,Ja, Chat, beriem si ťa, Jamie, za svoju kohabitujúcu, aby som mohol mať s tebou sex a brať ťa na zodpovednosť za polovicu účtov.

Spolužitie,  kohabitácia, fungovanie na hromádke, voľný vzťah pred manželstvom alebo bez manželstva, je v súčasnosti natoľko rozšírené, že aj denník New York Times poukazuje na problémy,  ktoré kohabitácia prináša.

New York Times nemožno nijako označiť za konzervatívne periodikum, a tak napriek kritickému pohľadu na kohabitáciu, autori nedospeli až tak ďaleko, aby poukázali aj na hodnoty manželstva. Zrejme z obáv, že by prišli o politicky korektného čitateľa.

Iné kafé je nasledujúce video, ktoré demonštruje takzvaný ,,Kohabitačný sľub”.

,,A tak, Chat a Jamie, rozhodli ste sa pre sľub kohabitácie. Takže Chat, mohol by si teraz poctiť svoju partnerku tým, že sa jej pozrieš do očí, pozbierať v sebe každý kúsok  pravdy a opakovať za mnou: ,,Ja, Chat, beriem si ťa, Jamie, za svoju kohabitujúcu, aby som mohol s tebou mať sex a brať ťa na zodpovednosť za polovicu účtov. Aby som ťa mohol milovať a mať z teba úžitok. Od tohoto dňa, až kým nám bude takáto forma fungovať, budem ti viac-menej verný – pokiaľ to bude napĺňať moje potreby a pokiaľ sa mi nepritrafí niečo lepšie. Ak by sme sa náhodou rozišli, nebude to znamenať, že to pre mňa veľa neznamenalo, pretože ja ťa milujem temer tak veľmi, ako milujem aj seba. Zaväzujem sa s tebou žiť, pokiaľ to bude fungovať. A tak mi pomáhaj, pomáhaj mi, mne pomáhaj…V mene sexu, možnosti iných cestičiek, v mene sebectva”. 

Niektorí diváci označili ten jazyk za drsný, ale autori tak zjavne postupovali zámerne, zrejme predpokladali, že tvrdá realita si žiada aj drsný budíček.

Video je v (pomerne jednoduchej) angličtine.

About cyrilsebo

Tento blog je o dvoch trpaslíkoch, ale kameň je ten istý.
This entry was posted in SPOLOČNOSŤ and tagged . Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

